toqki

Walaupun saya(toqki) ni semakin tua dan berumur, tp saya tetap mempunyai ayah ummy dan keluarga yang besooo!!

Oleh yg demikian(ayat skema), saya dengan tak malunya nak promotlah ahli keluarga T O Q K I ni. Nak promot batang badan sendiri, dah tak boleh, nanti tak pasal-pasal blh hadiah dari toqwan

So, Saya mulakan dulu dengan my BIG BOSS,





Nampak tak?ayah saya memang tetap macho dimana pun berada, mana taknya spek itam tetap ada walaupun dimana jua beliau berada.hahaha

(ha??toqki pun sama? mmglah 'mana tak tumpah kuahnya kalau tak dimulut') ke gane?


Ini ummy saya,
menjaga saya, mendidik saya, melayani pe'el perangai saya dengan sabar hinggalah bergelar suami orang .


abg din & along

along teman bermain sedari masih kecil, beliau dikurniakan seorang suami(abg din) guru di salah sebuah sek men di Perak dan mereka dianugerahkan seorang cahaya mata.


mira tontey

Saya pun tak pasti , kenapa dan bila mira digelarkan tontey oleh saya. Dan saya sendiri pun tak pasti apa makna tontey sehinggalah sekarang. Beliau kini berada di tahun akhir di UiTM. Takhasus apa? saya pun tarrak ingatlah. Mira ko amek cos ape??

anas

Orang kata, adik saya anas ni lebih hensem dari saya, ke mana jua pun saya dan anas pergi atau berjalan seiring bersama, pasti kebanyakkan manusia mengatakan beliau lebih smart dari saya.

Akan tetapi dakwaan itu semua meleset apabila saya dulu telah berjaya mendirikan rumahtangga sebelum beliau sempat melakukan semua itu.

Maka ini membuktikan saya lebih hensem dari beliau.
hahahahaPhotobucket

Beliau kini meneruskan pengajian (perubatan) di Ain Syams University, Cairo. Mesirlah.


atin(atin)

ala-la...comeynya adik abg tersenyum, mcm abgnyaPhotobucketAtin pun tak kurang cantik dan ayu mcm ummynya. Sekarang sedang menunggu result SPM

si bongsu abid

Ini yang paling akhir. Paling manja dengan saya ketika usia kanak-kanaknya dan baru sahaja melangkah ke alam remaja.

'abg , nape sore abid lain? mcm garau je..abid dah nk baligh ke??'

haha,
:puteh_22: soalan nakal dari beliau sebelum saya ingin pula semula ke Mesir setelah habis musim percutian baru-baru ini.


Muhammad (kecomelannaya seperti Ayah Ngahnya)

Hasil perkongsian hidup along dan ab
g din , lahirlah Muhammad, Hammad, Sunan (ada lagi ke namanya along weeei??)

Saya pun ragu-ragu sebab apakah Muhammad dipanggil dengan berbagai bentuk nama.

Saya sendiri lebih gemar memanggilnya Hammad.

Along jawab sikit.

Inilah keluarga saya


malas weei nak cerita lagi..duk lama-lama depan laptop ni ,xpasal2 kang kena marah dgn toqwan.





Nak tutup pintu ni...daaaaa

Mari lain kali ye....Sekian


Cetak Artikel Ini
Kunjungan anda amat saya hargai. Terima kasih. Komenlah dengan penuh hikmah.Gunakanlah Bahasa Melayu yang betul.Kunjungilah T O Q K I SELALU

Label:saya | edit post
5 Responses
  1. C.N.A.C.K Says:

    FINANCE la!!
    xde gambo len ke nk ltk?
    pehhhhhh..........sllu nk sabotaj org!!


  2. to'ki Says:

    hahaha...ooo lupa abg xingat maa
    adik abg ramai sgt.
    comey pe gambo tuuu=)


  3. salam ziarah~~

    hihihi..
    nice posts! (^_^)v
    wah3~~
    what a happy femly u hev..

    nice3~~

    =D


  4. toqki Says:

    mira..jgn marah abg..
    cute lah gamba mira tuu



Post a Comment