toqki

Dulu masa permulaan perkenalan kami, saya selalu sahaja menyakat dia. Ada waktu ketika, hati saya terdetik, marami marah tak dengan usikkan serta gurauan saya.

Kini saya dan dia berjauhan, tidaklah beribu batu kami terpisah..tapi tak puas rasanya bersama dengan doktor marami ini.


Marami, andainya ana ada anak perempuan, ana dah bagi anak ana ke enta..hahaha
Marami ni orangnya,
BAIK, LEMBUT, RAJIN, PENYAYANG, CERIA, PEMURAH,

Lihatlah marami yang cute itu

Banyak sangat kelebihan marami yang saya tak dapat sebutkan disini, bagi yang berminat pada beliau, kini beliau baru sahaja membuka sebuah blog





Marami, maafkan segala kesalahan ana, samada ana sakitkan hati enta memang sengaja ataupun sebaliknya.

Memang seronok ade rumate seperti enta..semoga Allah membalas segala budi baik enta pada ana dengan ganjaran berlipat ganda disisi- Nya


Cetak Artikel Ini
Kunjungan anda amat saya hargai. Terima kasih. Komenlah dengan penuh hikmah.Gunakanlah Bahasa Melayu yang betul.Kunjungilah T O Q K I SELALU

0 Responses

Post a Comment