toqki

Ini sudah kali ke-2 saya di tag oleh Buku Nota . Pada mulanya, saya tak tau langsung apakah itu TAG.:pandaGeli_17: Maka dengan tak malunya saya tidak memberi apa-apa respon. Maaflah Buku Nota weei....beng berasa hati. Kali ini saya dengan rasa rendah diri membalas TAG ituuuuuuu...



Gambar ini diambil ketika Majlis Graduasi saya di Maahad Tahfiz Al-Quran Negeri Terengganu, Pdg Midin pada tahun 2007, seminggu sebelum berlepas ke Mesir.

Dari kiri : Manan, Wary, Weay, Taufiq, Duang, Melu(Pok Chan), Saya, Soleh
Duduk: Us Amin Faisol

Maka dengan ini sukacitanya saya menyerahkan TAG ini kepada mereka itu ;

1. Nadia Izzah
2. Bidin
3. Bintu Hasan
4. Mira Tontey
5. Amsyrah
6. Anis

Instructions:

1. Go to your photos folder in your computer.
2. Go to the 6th folder of photos.
3. Go to the 6th picture in that folder.
4. Put the picture on your blog and description of it.
5. Invite six friends to join the challenge.
6. Link them in your blog and let them know they have been challenged.

Cetak Artikel Ini
Kunjungan anda amat saya hargai. Terima kasih. Komenlah dengan penuh hikmah.Gunakanlah Bahasa Melayu yang betul.Kunjungilah T O Q K I SELALU

Label:saya | edit post
0 Responses

Post a Comment