toqki

BismillahirRahmanirRahim






suka sgt toqwan





oh matahari, andai ku bisa capai mu, saktilah hamba



'bye toqki!!'

saya telah ditinggalkan toqwan..




KATA orang sekeping gambar menyimpan seribu makna. Gambar adalah aksi yang menterjemahkan hakiki objek yang dipaparkan. Gambar tidak boleh berkata-kata namun sebenarnya dialog dalam gambar itu tetap ada. Terserah untuk membina dialog sendiri atau sekadar merenung dengan akal yang bijak.

toqki: saya bukanlah jurufoto pro seperti kamitaken, tapi teringin menjadi jurufoto sepertinya. Boleh tak kamitaken???

Cetak Artikel Ini
Kunjungan anda amat saya hargai. Terima kasih. Komenlah dengan penuh hikmah.Gunakanlah Bahasa Melayu yang betul.Kunjungilah T O Q K I SELALU

Label:saya | edit post
4 Responses

  1. Anonymous Says:

    hura xbaik biar toqki jalan sorg2


  2. sweet couple..
    hihi~~
    nice2..

    moga berkekalan selamanya..
    amin~~

    =D


  3. Anonymous Says:

    zizie, mu berahi wak org dengi op?
    sian kat aku..
    ble ar aku nk nikoh


Post a Comment