toqki

Salam

Hari ini memang adalah hari yang amat sibuk bagi saya. Lepas menunaikan solat jumaat tadi saya terus sahaja ke 'Atabah mencari barang keperluan rumah. Amat memenatkan sungguh berjalan di waktu musim panas begini.

Kesibukkan saya membuatkan saya terlupa, bahawa hari ini hari istimewa buat sahabat baik saya.



Ya, hari ini hari menyaksikkan sahabat saya ABDULLAH HARIS lahir sebagai khalifah Allah di muka bumi!!

Amat banyak jika mahu diceritakan kelebihan dan kebaikan sahabat saya seorang ini yang terkenal dengan 'ramah'nya.

Ketinggian ilmunya kerendahan hatinya membuat saya selalu kagum sendiri memiliki sahabat saya seperti ABDULLAH HARIS.

(walaupun ramai yang mengatakan wajah kita serupa, tapi ia bukan satu tiket untuk mengatakan dirimu lebih kacak dan hensem berbanding diriku)


So, dikesempatan yang pendek ini. Saya memohon ampun maaf dari hujung rambut ke hujung jari kaki dan SELAMAT HARI JADI BUATMU. MOGA ALLAH MERAHAMTI DAN MEMBERKATI SETIAP DETIK NAFASMU. MOGA KEJAYAAN MILIK KITA BERSAMA!!



senyuman menawan ABDULLAH

bekas KP SMAAZA memberi arahan

sungguh cute ABDULLAH sahabatku






Cetak Artikel Ini
Kunjungan anda amat saya hargai. Terima kasih. Komenlah dengan penuh hikmah.Gunakanlah Bahasa Melayu yang betul.Kunjungilah T O Q K I SELALU

Label:saya | edit post
10 Responses
  1. qorie Says:

    doh xkan areh sorang je, jeles dham kekgi


  2. toqki Says:

    Oh, lupa saya.. tapi saya nak awlakan ABDULLAH dululah, sebab kesian ABDULLAH dia tidak punyai blog seperti Idham

    Gurau je areh!! jgn maroh!!

    mu memang best gler!! :)


  3. Anonymous Says:

    hahaha...
    memang ari baloh dgn areh..
    mujur letok gambo ye tido..

    ~ jagung ~


  4. Anonymous Says:

    hahaha...
    memang cari baloh dgn areh..
    mujur x letok gambo ye tido..

    ~ jagung ~


  5. toqki Says:

    nnt aku akan usahakan letok gambo areh tdo..hahaha..aku ade bende nk cerita kelucuan areh ni..haha.tapi bukan diblog ar. kam xpsl2 aku kena maroh


  6. Hares Takeery Says:

    ten Q banyok la tokqi..tp jgn muja parok2 ngat..aku belanje gop nye..x soh bimbang la..haha. sape la aku ni kalu nok dibandingkan dgn mu yg dah dikenali hebat, mantop, & kelakor..huhu. semoge toqki najah lam exam, bahagie bsame zaujah, & dikasihi Alloh & Rosul..ameen

    *gambor hok last sekali tu cam x best je aku tgk..mujor gop x letok gambor aku tido..haha


  7. Anonymous Says:

    aku nk tgk areh belanje dop saing2 hahaha!! beng maroh areh


  8. aku hensem dari zizie and areh Says:

    aku nk hadhara maut!!


  9. Dr Marami Says:

    ares mmg encem...huhuhuhu


  10. Hares Takeery Says:

    mcm aku x pernoh blanje kwn2..gitu ah..x kenang budi guh..huhu. tp sini aku kate nok blanje zizi sorg je..org lain jgn perasan plok..haha


Post a Comment