toqki


Bulan ini membuatkan saya betul kesempitan, bukan sempitnya duit, tapi kesempitan masa. Dek gara-gara peperiksaan yang menjelma.

'Ala kullia hal, saya ucapkan jutaan terima kasih diatas kesudiaan sahabat-sahabat semua yang setia menjenguk dan memberikan komentar di blog ini.

Khususnya pengunjung setia blog
T O Q K I Z O N E ini.
Mereka itu adalah:

1. Kak Afzan (azansubuh) 25 kali menjenguk saya untuk bulan ini.
2. Ustaz Din Tantawi (episod sebuah perjuangan) 21 kali - saya tak sangka Us Din acapkali masuk blog ana :)
3. tinta-aisya (zaujah ustaz Faisal) 20 kali
4. Ustazah Zaleha(Bisikan Semalam) 17 kali
5. Anas (adik saya) 16 kali


Klik untuk membesarkannya


Artikel yang kerap kali dibaca bulan ini ;

1. Ketika Cinta Itu
2. Khas Untukmu Abdullah ( mungkin sebab tuannya kot, maka ramai yang berkenan baca)
3. Cinta Oh Cinta (cinta lagi, sayakan mat jiwang)
4. Apa dah jadi dengan ustaz dan ustazah kita
5. Belajar dengan si DUNGU


- Maaf, tidak ada anugerah buat anda semua, saya kesempitan waktu:)
- Terima kasih buat Qudwah kerna sudi bagi anugerah ni :)





Terima kasih daun keladi, lain kali datanglah lagi!!!



post signature

Cetak Artikel Ini
Kunjungan anda amat saya hargai. Terima kasih. Komenlah dengan penuh hikmah.Gunakanlah Bahasa Melayu yang betul.Kunjungilah T O Q K I SELALU

Label:saya | edit post
4 Responses
  1. teruskan berdakwah melalui penulisan...saya suka cari ilmu dari blog kawan2.


  2. toqki Says:

    :) insyallah selagi termampu, syukran!


  3. Hares Takeery Says:

    kuat muja..rohok billaban guh..haha


  4. toqki Says:

    kepada semua akhawat, us haress masih lagi single,
    cuma dia pemalu je skit..
    cepat2lah 'taqdim' nnt melepas.


Post a Comment